Case study

Realizujemy zlecenia we wszystkich dostępnych modelach współpracy

Nasze doświadczenia i dane zebrane z rynku nieruchomości pozwalają nam podchodzić elastycznie do kwestii rozliczeń. W pracy z Klientem nie boimy się modeli efektywnościowych, w tym CPL czy CPS, aczkolwiek z racji ryzyka inwestycyjnego, które w całości spoczywa na agencji, nie są to modele najtańsze i przez to najczęściej wybierane przez Naszych klientów.
Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia udziału w projekcie, jeśli uważamy, że wybrany model i szansa powodzenia kampanii w tym modelu jest niska lub bardzo niska. Modele efektywnościowe nie zwalniają Inwestora z opłat za kampanię – w tym przypadku obligujemy go do wpłaty kaucji, która stanowić będzie zabezpieczenie finansowe dla naszej umowy. Tak jak wspominaliśmy – znamy rynek nieruchomości/deweloperski i wiemy jak bywa z dotrzymywaniem terminów płatności w tej branży 😊

Flat fee

1. stała prowizja za wykonywane zlecenia

% fee

prowizja procentowa, zależna od wysokości zarządzanego budżetu

CPL

rozliczenie za pozyskane leady

CPA

rozliczenie za pozyskane, inne akcje (np. spotkania w biurze sprzedaży, telefony, inne)

CPS

rozliczenie za sprzedaż, rozliczamy się od sprzedanego mieszkania

Modele mieszane