Mybemowo

MyBemowo

Dbamy o najlepsze wyniki
case study

Celem szeroko zakrojonej kampanii była sprzedaż minimum 65 mieszkań w II etapie inwestycji MyBemowo. Do realizacji tego celu zostały wykorzystane media internetowe (wszystkie dostępne kanały) oraz media offlinowe, w tym radio. Kampania była prowadzona w sposób elastyczny, a budżety alokowane w zależności od ich skuteczności.
W ramach prowadzonych działań udało się sprzedaż 81 mieszkań co oznacza realizację kampanii na poziomie 125%.

Data:

XII 2017

Cel:

65 umów sprzedaży

Realizacja:

81 umów sprzedaży
realizacji: 125%

Narzędzia:

Kampania online | Kampania offline | Materiały BTL | Analityka web | Marketing automation | Event

RegalEstate - Case Study

Case study

Case study
case study

Na potrzeby naszego Klienta stworzyliśmy kompleksowy projekt sprzedaży mieszkań w nieruchomości Lifetown w warszawskim Służewcu... Czytaj więcej

case study

Kampania sprzedaży 2 etapu inwestycji Lifetown zakładała sprzedaż minimum 50 mieszkań. Tym razem Deweloper postanowił ... Czytaj więcej