Lifetown

Lifetown

Dbamy o najlepsze wyniki
case study

Na potrzeby naszego Klienta stworzyliśmy kompleksowy projekt sprzedaży mieszkań w nieruchomości Lifetown w warszawskim Służewcu. Kampania obejmowała kilka elementów naszej oferty – część zadań Klient realizował we własnym zakresie. Kampania zakończyła się sukcesem. Udało się podpisać 82 umowy sprzedaży.

Data:

XI 2017

Cel:

75 umów sprzedaży

Realizacja:

82 umów sprzedaży
realizacji: 109%

Narzędzia:

Kampania online | Kampania offline | Materiały BTL | Analityka web | Marketing automation | Event

RegalEstate - Case Study

Case study

Case study
case study

Kampania sprzedaży 2 etapu inwestycji Lifetown zakładała sprzedaż minimum 50 mieszkań. Tym razem Deweloper postanowił ... Czytaj więcej

case study

Celem szeroko zakrojonej kampanii była sprzedaż minimum 65 mieszkań w II etapie inwestycji MyBemowo. Do realizacji... Czytaj więcej