Lifetown

Lifetown

Dbamy o najlepsze wyniki
case study

Kampania sprzedaży 2 etapu inwestycji Lifetown zakładała sprzedaż minimum 50 mieszkań. Tym razem Deweloper postanowił rozbić kampanię na 2 miesiące, co miało za zadanie zmniejszyć presję budżetową i finalnie pozwolić zakończyć kampanię przed pierwotnie ustaloną datą (koniec czerwca 2018). Cel udało się zrealizować już w pierwszym miesiącu kampanii, dzięki czemu budżet przeznaczony na drugą jej połową został zaoszczędzony na poczet przyszłych promocji.

Data:

V - VI 2018

Cel:

50 umów sprzedaży

Realizacja:

51 umów sprzedaży
realizacji: 102%

Narzędzia:

Kampania online | Kampania offline | Materiały BTL | Analityka web | Marketing automation | Event

RegalEstate - Case Study

Case study

Case study
case study

Na potrzeby naszego Klienta stworzyliśmy kompleksowy projekt sprzedaży mieszkań w nieruchomości Lifetown w warszawskim Służewcu... Czytaj więcej

case study

Celem szeroko zakrojonej kampanii była sprzedaż minimum 65 mieszkań w II etapie inwestycji MyBemowo. Do realizacji... Czytaj więcej