Case study

‘‘If I can make it there, I’ll make it anywhere’’

Test Sinatry, to tak naprawdę motto, hasło przewodnie, które zainspirowało Nas do stworzenia marki Regal.
Cytat powyżej to fragment piosenki „New York, New York”, a słowawyśpiewane przez Franka Sinatrę to przesłanie – skoro udało mi się odnieść sukces w Nowym Jorku, to odniosę go wszędzie indziej. Przekładając ten fragment na język biznesu, chcieliśmy podzielić się kilkoma case study od jednego z naszych Klientów, dla którego realizowaliśmyszereg kampanii sprzedażowych pod konkretne inwestycje.

Bardzo krótki czas realizacji

- 3-4 tygodnie

Bardzo krótki okres implementacyjny

- 1 tydzień na przygotowanie

Krótkie okno sprzedażowe

- sama sprzedaż dokonywała się w czasie 1-weekendowych dni otwartych

Charakterystyczny i skomplikowany model sprzedaży, oparty o zapisy na konkretne mieszkania i listy rezerwacyjne

- model źle kojarzący się polskim Klientom pamiętającym jeszcze czasy PRL

Wszystkie realizowane projekty zakończyły się sukcesem. Liczba sprzedanych mieszkań przekroczyła oczekiwaną wartość lub pozwoliła na uruchomienie procesu inwestycyjnego.

RegalEstate - Case Study

Case study

Case study
case study

Na potrzeby naszego Klienta stworzyliśmy kompleksowy projekt sprzedaży mieszkań w nieruchomości Lifetown w warszawskim Służewcu... Czytaj więcej

case study

Celem szeroko zakrojonej kampanii była sprzedaż minimum 65 mieszkań w II etapie inwestycji MyBemowo. Do realizacji... Czytaj więcej

case study

Kampania sprzedaży 2 etapu inwestycji Lifetown zakładała sprzedaż minimum 50 mieszkań. Tym razem Deweloper postanowił ... Czytaj więcej